شرکت Ava Security دوربین مداربسته ابر بومی کواد Ava را در فصل دوم 2022 عرضه خواهد کرد. این اولین دوربین امنیتی چند سنسوره cloud-native در بازار خواهد بود.
بازدید 84
0

دوربین مداربسته ابر بومی بزودی روانه بازار صنعت می شود

اولین دوربین مداربسته ابر بومی کواد صنعت بزودی …

شرکت Ava Security دوربین مداربسته ابر بومی کواد Ava را در فصل دوم 2022 عرضه خواهد کرد. این اولین دوربین امنیتی چند سنسوره cloud-native در بازار خواهد بود.

cloud native نوعی از نرم‌افزار رایانه‌ای است که به طور بومی از خدمات و زیرساخت‌ های ارائه‌دهندگان محاسبات ابری مانند  Amazon EC2،Force.com یا Microsoft Azure استفاده می‌کند.

دوربین مداربسته کواد یا همان 4 سنسوره برای دید 360 درجه طراحی شده اند و برای اماکنی مثل چهارراه های بزرگ ، پارکینگ های عمومی ، پردیس ها و استادیوم ها که کاربر نیاز به تصویر کامل جهت نظارت بهتر دارد مناسب هستند .

با توجه به اینکه 4 سنسور دارند ، از یک دوربین تک سنسوره گران تر هستند اما نصب و نگهداری یک دوربین مداربسته کواد ( 4 سنسوره ) از 4 دوربین تک سنسوره هم ارزان تر است و هم زمان کمتری می برد . با این حال آن طور که باید رواج پیدا نکردند که این نشانه ضعف آنها در انعطاف پذیری و دسترسی از راه دور در آنها است .

اولین دوربین مداربسته ابر بومی چند سنسوره صنعت بزودی ...

اما با دوربین مداربسته ابر بومی کواد Ava ، مشتریان دسترسی آسان تر به داده های دوربین و تحلیل توکار ویدیو و صدا بهره مند خواهند شد . این مزایا به کاهش هزینه های مربوط به تحلیل تصاویر مجزا کمک می کند.

این قابلیت دوربین مداربسته ابر بومی کواد ، تحلیل تصاویر توکار به کمک تکنولوژی یادگیری ماشین ، امکان پاسخ سریع به رخدادها را فراهم می کند . از طرفی امکان دسترسی به تصویر و جزئیات آن در لحظه امکانپذیر است ، بدون اینکه نیاز به ذخیره حجم زیادی از تصاویر باشیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.ava.uk مراجعه نمایید .

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار، تکنولوژی ها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *