اولین رادار زمینی صنعت نظارت تصویری
بازدید 137
0

اولین رادار زمینی صنعت نظارت تصویری، همزمان 32 هدف را مانیتور می کند!

اولین رادار زمینی صنعت نظارت تصویری ، همزمان 32 هدف متحرک و ثابت را مانیتور می کند!

رادارها به مدیران امنیتی و حفاظت پیرامونی زمان بیشتری برای واکنش به متجاوز می دهند. در همین راستا اولین رادار زمینی فلیر به عنوان راهکار حفاظت پیرامونی جدید برای تکمیل عملکرد دوربین های امنیتی حرارتی و مرئی روانه بازار شد.

Elara سری R یک رادار زمینی است که می تواند پس از شناسایی هرگونه تهدید، آن را در هر شرایط آب و هوایی و هر نوری چه در محیط داخلی و چه فضای باز دنبال کند.

الارا یک رادار زمینی جمع و جور است که به عنوان بخشی از یک سیستم حفاظت پیرامونی ، می تواند ورود غیر قانونی فرد متجاوز را سریع تر از هر سیستمی تشخیص دهد. این رادار می تواند در تاریکی مطلق و یا نور شدید و در هر دمایی، هدف را براحتی مکان یابی کند و نقشه حرکت سوژه را بصورت زنده برای بخش مانیتورینگ و یا مدیریت حراست ارسال کند.

چرا مدیران امنیتی بایستی رادار را به سیستم حفاظت پیرامونی خود اضافه کنند؟

وقتی خطری پشت فنس و یا دیوار احساس شود، این سیستم حفاظتی در هر ثانیه 10 بار محل مورد نظر را اسکن می کند تا انسان و یا وسیله نقلیه مورد نظر را سریعا شناسایی کند و آن را بی سروصدا تحت نظر بگیرد.

الارا R-290  با میدان دید 90 درجه ای، برای پیگیری وسائل نقلیه از برد 400 متر و برای دنبال کردن انسان از برد 200 متر برخوردار است. این سیستم حفاظتی می تواند تا 32 هدف و موقعیت جغرافیایی را همزمان فراتر از فنس ها و دیوارهای محوطه دنبال کند.

این رادار هم می تواند آژیرهای هشدارهای صوتی را فعال کند و هم می تواند با ارسال سیگنال دوربین های چرخان را فعال کند تا تصاویر مرئی نیز از سوژه یا محل مورد نظر ضبط شوند و با سیستم مدیریت و تحلیل تصاویر، پوشش امنیتی و حفاظتی کامل شود، همچنین زمان اقدام موثر برای مقابله با خطر سرعت یابد. منبع: flir

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام، ایتا، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار، تکنولوژی ها، محصولات جدید و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *