آخرین دستگاه تنفسی هوشمند جهت عملیات های طولانی
بازدید 121
0

دستگاه تنفسی هوشمند جهت عملیات های طولانی اطفا حریق

شرکت Dräger پیشرو جهانی در زمینه تکنولوژی تجهیزات ایمنی و پزشکی، از دستگاه تنفسی هوشمند جدیدش برای استفاده در عملیات های طولانی اطفا حریق رونمایی کرد.

دستگاه تنفسی هوشمند BG ProAir، برای عملیات های طولانی اطفا حریق

دستگاه تنفسی هوشمند BG ProAir، در عملیات های طولانی مثل عملیات اطفا حریق آسمانخراش ها، ساختمان هایی با ساختار پیچیده، و تونل ها از آتشنشانان محافظت می کند.

این سیستم تنفسی هوشمند فشار مثبت، از ورود مواد سمی به دستگاه تنفسی جلوگیری می کند. هوای ورودی قبل از دم، هم تصفیه و خنک می شود و هم با اکسیژن ترکیب می شود، همچنین CO2 هوای بازدم نیز حذف می شود.

اکسیژن ذخیره شده در BG ProAir امکان 4 ساعت تنفس کند و آرام را به فرد می دهد و سیستم جدید خنک کننده آن تنفس را آسان تر و طبیعی می کند. این دستگاه یک سنسور هوشمند فشارکم برروی بورد الکترونیکی هوشمندش دارد که وقتی کمبود اکسیژن وجود داشته باشد هشدار می دهد.

همچنین محفظه آن به چراغ ها و بازتابنده های مرئی قوی جهت آگاهی بقیه تیم آتشنشانان از وضعیت دستگاه تنفسی مثل اطلاعات فشار سیلندر و زمان کارکرد، برخور دارست. صفحه نمایش تمام رنگی آن با کانترست بالا طوری طراحی شده است که حتی در تاریکی، نور شدید آفتاب و دود هم نوشته های آن براحتی دیده می شود.

نمای پشت دستگاه تنفسی هوشمند BG ProAir

ماژول بلوتوث یکپارچه این دستگاه تنفسی هوشمند جدید کمک می کند به دستگاه های خارجی دیگر مثل گازسنج متصل شود و داده ها را دانلود کند. قابلیت تلمتری و آر اف آی دی آن نیز به کاربر در سناریوهای مختلف مثل مدیریت کنترل ورودی، ردیابی وضعیت جذب کننده، محاسبات زمان واکنش و … کمک می کند.

محفظه کاملا عایق بندی شده ProAir، با اینکه از بالاترین استانداردهای محافظت و مقاومت در برابر گرما، شعله و مواد شیمیایی برخوردارست، اما امکان اتصال ماسک اکسیژن به فرد دیگری جهت تنفس در شرایط اورژانسی را می دهد.   

علاوه بر این ساختار ارگونومیک آن طوری طراحی شده است که وزن آن برروی نقاط مختلف بدن پخش می شود و در عملیات های طولانی آتشنشان با آن احساس راحتی می کند و بازو بسته کردن آن برای پاکسازی بعد از عملیات نیز بسیار آسان و سریع انجام می شود. منبع: draeger

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام، ایتا، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار، تکنولوژی ها، محصولات جدید و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *