دوربین حرارتی هندزفری آتشنشانی که اخیرا روانه بازار شد
بازدید 409
0

دوربین حرارتی هندزفری آتشنشانی که اخیرا روانه بازار شد

دوربین حرارتی هندزفری آتشنشانی که اخیرا روانه بازار شد

شرکت درگر، پیشرو در زمینه تولید تجهیزات درمانی و ایمنی، دوربین حرارتی هندزفری UCF FireCore که تصاویر را بدون اینکه دست آتشنشان را اشغال کند، به صورت زنده برروی ماسک ایمنی کامل FPS 7000 نشان می دهد، عرضه کرد.

این دوربین در شرایطی که دید آتشنشان کم شده، نقطه کوری وجود دارد یا ورود به صحنه ریسک بالایی دارد، به آتشنشان امکان بررسی و نظارت محیط را می دهد، در حالیکه می تواند همزمان با دو دستش به عملیات اطفا و امداد ادامه دهد.

دوربین حرارتی هندزفری  UCF FireCore با استاندارد IP67 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. با باتری یون لیتیوم کار می کند که می توان آن را براحتی چه در ماشین آتشنشانی و چه در ایستگاه آتشنشانی شارژ کرد.

این محصول را می توان با یک پایه ساده به هر شکل و سایز کلاه ایمنی آتشنشانی وصل و جدا کرد. بعد از اتصال زاویه دید آن نیز به آسانی توسط آتش نشان ظرف چندثانیه قابل تنظیم و تغییر است.

تکنولوژی NFC دوربین رو قادر می سازد به صفحه نمایشگر داخل ماسک FPS متصل شود و یا تصاویر را از دوربین یک کلاه به دوربین کلاه دیگر ارسال کند. این قابلیت امکان به اشتراک گذاری تصاویر و داده ها بین آتشنشانان می دهد.

دوربین حرارتی UCF FireCore علاوه بر اینکه به روند عملیات جستجو و نجات سرعت می بخشد، دست آتش نشان را اشغال نمی کند، حافظ جان آتش نشانان در عملیات های آتشنشانی حوادث پرخطر و صحنه هایی که دید آن ها محدود است نیز می باشد.  منبع:  draeger

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm  و یا @iranalarmgroup ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *