دوربین مداربسته برند بخریم یا بی نام ؟!
بازدید 117
1

دوربین مداربسته برند بخریم یا بی نام ؟!

دوربین مداربسته برند بخریم یا بی نام ؟!

 

دوربین مداربسته برند بخریم یا بی نام ؟!

این روز ها با توجه به وضعیت بازار ، سوالی که در ذهن مصرف کنندگان ، نصابان و فعالین دوربین مداربسته می چرخد این است که دوربین مداربسته برند بخریم یا بی نام؟!

در همین راستا مدیر و موسس گروه ایران آلارم فرشید نوروزخانی با مدیر شرکت ایمن شو جناب آقای مهندس فرید هادیزاده، تولید کننده برند بادیگارد و یکی از تولید کنندگان انواع دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم های حفاظتی در ایران به گفتگو نشستیم .

فیلم این گفتگوی کوتاه اما جذاب و مفید را مشاهده کنید تا جواب سوال خود را بگیرید . اگر شما هم در این راستا نظر و ایده ای دارید برای ما کامنت کنید .

شرکت بادیگارد علاوه بر تولید انواع دوربین های مداربسته ، تولید انواع کیس و محفظه دوربین ، انواع ضبط کننده تصاویر دی وی آر ، پنل اعلام سرقت یا همان دزدگیر اماکن انواع موتور کرکره برقی و انواع کابل نیز در تخصص این شرکت است .

لازم به ذکرست دوربین های مداربسته برند بادیگارد از تاییدیه وزارت صنعت و معدن برخوردار است . کیفیت این برند و خدمات پس از فروش شامل 5 سال گارانتی طلایی بر روی محصولات نیز مورد توجه بسیاری از مشتریان این شرکت قرار گرفته است .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس 02162999940 با شرکت ایمن شو تولید کننده برند بادیگارد در ایران ارتباط برقرار نمایید .

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار ، تکنولوژی ها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سعید دیواندری گفت:

    سلام
    بنده نماینده رسمی برند بادیگارد در سبزوار هستم
    یکی از ارزشهای مهمی که مشتریان بنده از این برند به دست اورده اند،بحث گارانتی 5ساله و کیفیت فوق العاده بالای محصولات هستش که حتی یک سر و گردن از برندهای خارجی رو داره و مورد دیگه قیمت اقتصادی محصولات هستش که باعث شده این محصول و برند طرفداران زیادی در بخش خراسان رضوی پیدا کنه.
    با تشکر
    مهندس سعید دیواندری