ویژگی ضد مه Defog در دوربین مداربسته چیست؟
بازدید 93
0

دوربین مداربسته ضد مه چیست؟

 

ویژگی های دوربین مداربسته ضد مه Defog چیست؟

دوربین های مداربسته اگر در فضای باز نصب شوند می توانند در معرض شرایط آب و هوایی نامطلوب قرار گیرند. رطوبت، باران، دود، مه گرفتگی و … می تواند کیفیت تصویر را تا حد قابل ملاحظه ای تحت تأثیر قرار داده و کاهش دهد. ویژگی ضد مه یا همان Defog در دوربین مداربسته می تواند راه حل مناسبی برای این مشکلات باشد.

دوربین هایی با ویژگی ضد مه سیگنال های ویدیویی غیر فشرده را پیکسل به پیکسل در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند. سپس رنگ ها، کنتراست و وضوح سیگنال نوری بهینه سازی می شوند و به این ترتیب، دوربین تصاویری را ارائه می دهد که در آن اشیاء و افراد به طور مشخص، حتی در هوای متراکم و چگال قابل رویت هستند.

در حال حاضر، یک رویکرد مشترک در دوربین های مداربسته هایک ویژن برای از بین بردن آثار مه گرفتگی در تصاویر، استفاده از یک سنسور نوری با ویژگی های خاص است که نسب به امواج مادون قرمز IR حساسیت بیشتری را نشان می دهد. که البته پیامد نامطلوب آن هزینه بالای آن است.

پیشرفت هایی که در توسعه فن آوری های دیجیتال صورت گرفته منجر به ظهور تکنولوژی های متعددی از جمله ویژگی ضد مه شده است. این تکنولوژی توزیع اطلاعات دریافتی را توسط یک سنسور تصویری تنظیم نموده و جزئیات رنگ ها، نور و کنتراست را به منظور بهبود کیفیت تصاویر افزایش می دهد.

دوربین مداربسته ضد مه سری یونیک زدیکس به این تکنولوژی مجهز هستند. یکی از آنها دوربین دام مدل  ZX-IPC322SR3است. این دوربین با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل 1920*1080 ،  لنز ثابت 4 و 6 میلیمترF2.0 ، 30 متر دید در شب ضد مه است و با تکنولوژی فشرده سازی تصویر ULTRAH.265/H.265/H.264/MJPEG و خروجی تصویر 3 گانه تریپل استریم، تصاویری واضح و با کیفیت به شما ارائه می دهد.

برای آشنایی بیشتر در مورد دوربین های ضد مه زدیکس سری یونیک به سایت شرکت پارس اسپادانا الکترونیک zedixtech.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 021-66766008-9 جهت دریافت مشاوره تماس حاصل نمایید.

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *