دوربین هوشمند Flex، تغییرات دما و رطوبت محیط را نیز تحت نظر دارد
بازدید 162
0

دوربین هوشمند خانگی Flex، تغییرات دما و رطوبت محیط را نیز تحت نظر دارد(ویدئو را تماشا کنید)

 

جدیدترین دوربین هوشمند کمپانی Ava، تنها یک دوربین امنیتی نیست بلکه سنسورهای دیگری نیز دارد.

 به قد و قواره اش نگاه نکنید، هیچ چیز از دیدش پنهان نمی ماند!

اخیرا آوا دوربین هوشمند خانگی با سنسورهای آکوستیک توکار تولید کرده است و با آن قابلیت و توانایی تشخیص دوربین ها را ارتقا داده است. دوربین جدیدش بنام Flex، یک دوربین داخلی مبتنی بر ابر است که به تکنولوژی سنسور محیطی رطوبت و دما مجهز است که می تواند به تشخیص تغییرات مهم محیط داخلی کمک ویژه ای کند. این دوربین کوچک هوشمند خیلی فراتر از اندازه اش خواسته های شما را براورده می کند. نام فلکس نیز از تطبیق پذیری و شکل گرد آن که نصب آن را در هرجایی امکان پذیر می کند، برگرفته شده است.

سنسورهای توکار فلکس مدام دما را چک می کنند و در صورت کاهش یا افزایش ناگهانی دما گزارش می دهند. در برخی اماکن مثل انبار، سوله صنعتی، آزمایشگاه، داروخانه، بخش های مراقبت ویژه بیمارستان و… که تغییرات دمایی حیاتی است، این قابلیت باعث حفظ زمان و جلوگیری از از بین رفتن کالا یا مواد و ضرر مالی یا حتی جانی می شود. این دوربین هوشمند خانگی می تواند با سیستم تهویه مطبوع نیز یکپارچه شود.

دوربین هوشمند فلکس با تحلیل تصاویر و تحلیل صدا هرگونه ناهنجاری و رفتار غیرعادی را بصورت زنده تشخیص و گزارش می دهد. دو led سفید آن همراه با تکنولوژی کنترل نور مبتنی بر هوش مصنوعی، تصاویری واضح و باکیفیت چه در روز و چه در شب به ارمغان می آورد.

با داشتن پسورد، و رمزگذاری و صدای محیط، فلکس یکی از امن ترین دوربین های بازار است. این دوربین تا 7 روز داده ها را در حافظه داخلی و تا 30 روز در فضای ابری ذخیره می کند.

 مثل تمام دوربین های قبلی این برند، یک کد QR روی دوربین هوشمند خانگی قرار دارد که بسادگی می توانید با موبایل اسکن کنید و مشخصات و چگونگی نصب آن را مشاهده کنید. پایه مفصل توپی آن امکان تنظیم دید آن نصب آن در هر زاویه ای چه روی دیوار و چه روی سقف را می دهد. امکان مشاهده تصاویر و داده های ثبت شده از طریق پلتفرم موبایل یا دسکتاپ برای کاربر نیز امکان پذیر است. تحلیل هوشمند آن به کاربر اجازه می دهد تا تنها آنچه به ابر مرتبط است را ذخیره کند یا حتی فضای ذخیره سازی را در صورت نیاز افزایش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می تواندی به سایت  ava مراجعه نمایید.

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *