نخستین و تنها کابل ضد حریق کاملا معدنی و قابل بازیافت
بازدید 103
0

نخستین و تنها کابل ضد حریق کاملا معدنی و قابل بازیافت

با افزایش درخواست ها نسبت به محصولات ساختمانی سبز و محصولاتی که مواد پلاستیکی کمتری در آنها بکار رفته باشد، شرکت  WMC اقدام به تولید کابل ضد حریق با کمترین ضایعات کرد.

تولید کابل ضد حریق با عایق معدنی در این شرکت با 3 هدف : کاهش هزینه نگهداری، استفاده از مواد قابل برگشت به چرخه بازیافت و استفاده مجدد از ضایعات، بدون اینکه از کیفیت عملکرد کابل کاسته شود، انجام پذیرفت.

کابل معدنی MICC از ترکیب دو ماده مس و منیزیوم اکساید (MgO) تشکیل شده است. مس 100 درصد قابل بازیافت است و می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد. منیزیوم اکساید نیز یک ماده طبیعی است که به وفور یافت می شود. استفاده از مواد طبیعی خام، کابل های این برند را برای هر کاربردی مناسب کرده است زیرا نه فاسد می شوند و نه عمرشان تمام می شود. همچنین بکار بردن این مواد حفظ و نگهداری کابل ضد حریق را تا حد زیادی کاهش می دهد و نیاز به تعویض و جایگزینی آن را به صفر می رساند.

مقایسه کابل ضد حریق مینرال و معمولی

 

این تولیدکننده علاوه بر اینکه استفاده از مواد رایج همچون پلاستیک و هالوژن را حذف کرده است، کابل هایی با کیفیت فوق العاده و بهترین عملکرد تولید می کند. بیشتر کابل های مقاوم در برابر حریق پلیمریک/ pvc در هر 1 متر طول حدود 270 گرم پلاستیک که با آن می توان 54 کیف پلاستیکی تولید کرد، در بر دارند. در حالیکه این مقدار در کابل معدنی MICC صفر است.

به همین دلیل این کابل برنده جوایز متعددی همچون جایزه صنعت انگلیس، جایزه تولیدکنندگان انگلیس در بخش انرژی شد. همچنین دو جایزه اول جهانی در بخش مواد بازیافتی MRW و… را نیز دریافت کرده است.

جالب است بدانید، کابل های ضد حریق معدنی WMC ، بیش از 3 ساعت در دمای 950 درجه دوام می آورند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت wrexhammineralcables  مراجعه نمایید.

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *