با این دوربین هوشمند جدید 2 کاره، همزمان تصویر حرارتی و بصری داشته باشید!
بازدید 266
0

دوربین هوشمند 2 کاره جدید همزمان تصویر حرارتی و بصری دارد

با این دوربین هوشمند 2 کاره، همزمان تصویر حرارتی و بصری داشته باشید!

هانوا ویژن، تولیدکننده جهانی محصولات نظارت تصویری، سری دوربین هوشمند AI دو طیفی جدیدش را روانه بازار کرد. این سری دوربین همزمان تصویر بصری و حرارتی از یک ناحیه به شما ارائه می دهد. هر کدام از دوربین های TNM-C4940TD، TNM-C4950TD و TNM-C4960TD به دو لنز مجزا برای ارائه تصویر حرارتی VGA و تصویر بصری 4K مجهز شده اند.

میدان دید بصری و حرارتی دوربین هوشمند TNM-C4940TD بترتیب 50o و 37o ، دوربین TNM-C4950TD بترتیب 31.9o و 24.2o و دوربین TNM-C4960TD بترتیب 17.4o و 13.1o است که هرکدام برای شرایط و محیط هایی با ویژگی های متفاوت مناسب است.

لنزهای حرارتی حتی در شرایط نوری کم و آب هوای بد و یا وجود موانع بصری مثل شاخ برگ درختان، دید کاملی از محیط پیرامونی می دهد. لنزهای بصری نیز همزمان محیط را با جزئیات کامل و دقیق نشان می دهد. به این ترتیب هرگونه فعالیت و حرکت غیرمجاز در هر نور و هر شرایط آب و هوایی به سرعت قابل تشخیص است و دیگر نیازی به نصب 2 دوربین متفاوت و مجزا نیست و همین باعث کاهش هزینه تجیهزات، زمان نصب و حتی هزینه های نگهداری و خدمات پس از فروش می شود و TCO را کاهش می دهد.

با وجود هوش مصنوعی این دوربین برای نظارت بر ترافیک و کنترل آن را نیز دارد. در تاریکی مطلق و یا نور کم و آب و هوای بد، وسیله نقلیه از فاصله دور با لنزهای حرارتی قابل تشخیص است و وقتی نزدیک می شوند لنز بصری 4k جزییاتی همچون پلاک، نوع، رنگ وسیله نقلیه را به دقت نشان می دهد.

دوربین های هوشمند دو طیفی هانوا با وجود تکنولوژی دیپ لرنینگ قابلیت تشخیص اشیا و طبقه بندی آنها را دارند. قابلیت تشخیص اشیا دقت را بالا برده و تعداد آلارم های خطا را به حداقل رسانده و قابلیت طبقه بندی اشیا، امکان جستجوی دقیق همراه با مدرک قانونی و مستند از مجرم را می دهد. همچنین تشخیص چهره، تشخیص وسیله نقلیه، پلاکخوانی و … از دیگر قابلیت های این دوربین است.

همچنین هر گونه پرش یا افتادن سریع که ممکن است ناشی از شکستن لوله، افتادن تجهیزات و … باشد توسط لنز های حرارتی بسرعت قابل تشخیص است. بعد از اینکه آلارم برای اپراتور ارسال شد، وی توسط دوربین بصری محل مورد نظر ار بررسی می کند و از وقوع اتفاقات بعدی جلوگیری می کند.  منبع: hanwhavision

 

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm  و یا @iranalarmgroup ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *