حفاظت هوشمند با مینی سنسور حرفه ای لیدار
بازدید 315
0

سنسور لیدار حرفه ای رد اسکن حفاظت هوشمند را میسر کرد

اپتکس سری جدید مینی سنسور لیدار پرو Redscan را برای حفاظت هوشمند روانه بازار کرد.

حفاظت هوشمند با مینی سنسور حرفه ای لیدار

در این سنسور لیدار یک دوربین مادون قرمز برای دقت بسیار بالا و تشحیص لیزر برد کوتاه فوق سریع و تایید تصویری چه در محیط بیرونی و چه داخلی تجمیع شده است. این دوربین مینی حرفه ای، سایز، محل و فاصله هر سوژه ثابت یا متحرک را در میدان فضای 20  * 20 متر آنالیز می کند. با توجه به اینکه هم برای فضای داخلی و هم بیرونی در پروژه های برد کوتاه طراحی شده است، می تواند به صورت افقی نصب شود تا با تشکیل پرتوهای لیزری نامرئی پشت بام، سقف، پنجره سقفی و… را نیز پوشش دهد. و یا اینکه به صورت عمودی نصب شود تا با تشکیل دیوارهای لیزری مرئی از اشیا با ارزش، محدوده در ورودی یا نمای ساختمان محافظت کند.

در واقع رد اسکن با حفاظت هوشمند توسط یک دوربین تجمیع شده در حالیکه علت آلارم را پیدا می کند، همزمان تصاویر را برای تحلیل تمام وقایع ضبط و ذخیره می کند. با وجود LED مادو قرمزش که میزان حساسیتش به نور قابل تنظیم است، این سنسور در هر شرایط نوری 24 ساعت شبانه روز می تواند کار نظارت تصویری را انجام دهد. همچنین عملکرد آن در هر شرایط آب و هوایی و دمایی یکسان و مطلوب است.

سنسور رد اسکن 8 زون مستقل را پوشش می دهد. در هر زون، میزان حساسیت، هدف و خروجی کاملا مستقل و مجزا و قابل تنظیم است. این قابلیت نه تنها باعث کاهش آلارم های خطا می شود بلکه نیاز به استفاده از چند سنسور یا سیستم را از بین می برد و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

مینی سنسور حرفه ای لیدار به دوربین مجهز شد

این مینی سنسور لیدار حرفه ای در 2 مدل RLS-2020V با دوربین و ال ای دی مادون قرمز توکار، RLS-2020A بدون دوربین برای مشتری که فقط نیاز به جمع آوری داده دو بعدی بینام سازی شده دارد، عرضه می گردد.

اپتکس اولین کمپانی بود که با عرضه اولین مدل های رداسکن در سال 2009، از تکنولوژی لیزر در سیستم حفاظتی استفاده کرد. تا به امروز استفاده از رد اسکن در همه پروژه ها فراگیر شده و به همین علت مدیران این شرکت سعی در ارتقا و پیشرفت آن داشتند. سری جدید سنسورها نیز با تشخیص بسیار دقیق، با تکنولوژی فیلترینگ داینامیک هوشمند، حفاظت کامل و کم نظیری را برای حفاظت از اموال با ارزش و اماکن مهم به ارمغان می آورد. منبع: optex

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm  و یا @iranalarmgroup ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *