نخستین راهکار اثرانگشت مبتنی بر هوش مصنوعی
بازدید 378
0

تشخیص هویت با اثرانگشت مبتنی بر هوش مصنوعی برای اولین بار

سوپریما از اولین راهکار تشخیص هویت اثرانگشت مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

سوپریما از اولین راهکار تشخیص هویت اثرانگشت مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد 

سوپریما شرکت پیشرو در راهکارهای بیومتریک و اکسس کنترل، دستگاه BioStation 2a را به عنوان اولین راهکار تشخیص هویت مبتنی بر تکنولوژی یادگیری عمیق در جهان که برای سیستم های کنترل تردد قابلیت های ویژه ای به ارمغان می آورد، روانه بازار کرد.

الگوریتم منحصربفرد AI مبتنی بر یادگیری عمیق که در اکسس کنترل جدید سوپریما نهفته است، نتیجه تخصص و تجربه این شرکت در خلق موتورهای سبک AI در دستگاه های اج (دارای پردازشگر توکار) است.

نخستین راهکار اثرانگشت مبتنی بر هوش مصنوعی

پروسسور هوشمند این دستگاه، NPU ، سرعت و دقت پردازش عملیات تشخیص هویت با اثر انگشت در خود دستگاه را متحول کرده است. با یادگیری عمیق توانایی بیرون کشیدن تمپلیت ها و تطابق آنها با اثر انگشت های کم کیفیت تا 30% بهبود یافته است. همچنین سرعت تشخیص هویت آن با پردازشگر 1/5 هرتزی کواد تا 50000 کاربر در تطابق 1:1 و 100000 کاربر در تطابق 1:N بالا رفته است.

اکسس کنترل BioStation 2a با نرخ حفاظت IP65 در دمای منفی 60 تا مثبت 20 درجه عملکرد مطلوبی دارد و هم داخل ساختمان و خارج ساختمان های کوچک تا بزرگ قابلیت نصب دارد.

راهکار جدید سوپریما علاوه بر تشخیص اثرانگشت، امکان دسترسی با RFID، گوشی موبایل (NFC/BLE) را بطور همزمان جهت افزایش امنیت نیز دارد. منبع: supremainc

 

شرکت طرح و پردازش غدیر، نماینده رسمی سوپریما در ایران استجهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات این شرکت میتوانید به سایت مراجعه نمایید: www.ghadir-security.ir

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm  و یا @iranalarmgroup ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *