سیستم مدیریت صندوق امانات چطور باعث بهبود عملکرد بانک‌ها می‌شود؟
بازدید 146
0

سیستم مدیریت صندوق امانات چطور باعث بهبود عملکرد بانک‌ها می‌شود؟

بهبود عملکرد بانک ها با سیستم مدیریت صندوق امانات 

امروزه افراد بسیاری از صندوق‌های امانات، برای نگهداری وسایل مهم استفاده می‌کنند و مدیران بانک‌ها در تلاشند تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه داده و امنیت بیشتری فراهم کنند. از این رو بسیاری از بانک‌ها از نرم‌افزارهای سیستم مدیریت صندوق امانات استفاده می‌کنند.

استفاده از نیروی انسانی و سیستم‌های غیرهوشمند سبب بروز خطای انسانی، عدم دسترسی به اطلاعات مشتری، عدم ثبت سوابق مراجعه مشتری و شرکای او و مواردی از این قبیل می‌شود.

همچنین آگاهی از وضعیت صندوق امانات بانک در لحظه (سالم، معیوب، غیرفعال، قابل استفاده و …) بسیار مهم است و عدم آگاهی از این موضوع سبب بروز مشکلاتی می‌شود.

نرم‌افزار مدیریت صندوق امانات بانک ، با هدف مدیریت تردد مشتریان و شرکای آن‌ها و دسترسی راحت به اطلاعات و وضعیت هر یک از صندوق‌ها، ایجاد شده است و به مدیران و مسئولین بانک‌ها این امکان را می‌دهد تا:

  • از وضعیت صندوق امانات بانک ، با میزان دقت بالایی باخبر باشند.
  • سوابق و تاریخچه مراجعه مشتریان (همراه با شرکای صندوق و وکیل) را به دقت ثبت نمایند.
  • قراردادهای مشتریان را در سیستم ثبت کرده و سابقه قراردادهای قبلی را داشته باشند.
  • نوع حساب، مدت اعتبار و سایر اطلاعات حقوقی مشتریان را در سامانه ثبت نمایند.
  • صندوق‌های امانات را به صورت متمرکز و به تفکیک شعب و سایز‌های مختلف، مدیریت نمایند.

چرا نرم‌افزار صندوق امانات غدیر؟!

برقراری امنیت، مدیریت یکپارچه اطلاعات و سهولت در استفاده، سه عامل مهمی است که علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، حائز اهمیت بوده و سامانه مدیریت صندوق امانات غدیر از این سه مورد به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

برقراری امنیت

نرم‌افزار سیستم مدیریت صندوق امانات غدیر با قابلیت اتصال به تجهیزات و سخت‌افزارهای کنترل تردد، امنیت را در سطوح بالایی فراهم می‌کند. برای این منظور از دستگاه‌های کنترل تردد تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثرانگشتی و کارتی جهت کنترل تردد مشتریان و شرکای صندوق استفاده می‌شود.

مدیریت یکپارچه اطلاعات

نرم‌افزار مدیریت صندوق امانات غدیر همچنین قابلیت اتصال به سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان بانکی (CIF) یا سیستم Core Banking را دارد و از این طریق می‌تواند اطلاعات مربوط به مشتریان را استخراج کرده و متناسب با اطلاعات مشتری، وضعیت صندوق‌ را به حالت‌های لیست سیاه، مسدود و … تغییر دهد. همین موضوع سبب مدیریت یکپارچه و متمرکز صندوق‌های امانات و مشتریان در شعب مختلف می‌شود.

سیستم مدیریت صندوق امانات چطور باعث بهبود عملکرد بانک‌ها می‌شود؟

سهولت در استفاده

سامانه صندوق امانات غدیر یک نرم‌افزار کاملا تحت وب است که نصب آن بسیار آسان بوده و پیش‌نیاز خاصی ندارد. این سامانه دارای رابط کاربری ساده و ظاهری زیباست که به اپراتورهای بانک در داشتن تجربه کاربری بهتر و سهولت در استفاده، کمک می‌کند.

کنترل تردد در سیستم مدیریت صندوق امانات غدیر

برای کنترل تردد و دسترسی مشتریان به صندوق امانات بانک ، راهکارهای گوناگونی بسته به نیاز و سطح امنیتی موردانتظار مشتری، وجود دارد. به‌ طور کلی صندوق‌های امانات در دو نوع صندوق مکانیکی و الکترونیکی، موجود هستند. صندوق‌های مکانیکی با کلید باز می‌شوند و صندوق‌های الکترونیکی دارای قفل برقی بوده و توسط روش‌های مختلف احرازهویت مانند کارت، اثرانگشت، چهره و… باز می‌شوند.

برای این منظور از دستگاه های کنترل تردد کارتی یا بیومتریک استفاده می‌شود. شرکت طرح و پردازش غدیر به عنوان نماینده رسمی سوپریما در ایران، راهکارهای کنترل تردد کارتی و بیومتریک را متناسب با نیاز مشتری ارائه می‌کند.

ارائه خدمات بهتر، رضایت مشتری بیشتر

شرکت طرح و پردازش غدیر مفتخر است در راستای مدیریت و کنترل تردد مشتریان به صندوق امانات بانک ، نرم‌افزار صندوق امانات غدیر را همراه با سایر تجهیزات و دستگاه‌های کنترل تردد با بهترین عملکرد ارائه می‌دهد و با برقراری امنیت و مدیریت بهتر، بانک‌ها را در راستای بهبود ارائه خدمات و رضایت بیشتر مشتریان، همراهی می‌کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه و سیستم مدیریت صندوق امانات غدیر و سایر راهکارهای امنیت و کنترل تردد می‌توانید با متخصصین ما در شرکت طرح و پردازش غدیر به شماره 02185530 داخلی 333 تماس حاصل فرمایید. یا به وب سایت ghadir-security.ir مراجعه نمایید.

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار، تکنولوژیها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *