بازدید 130
0

صندلی امداد و نجات GEC “E”

 

تضمین این که شما یک فرآیند تخلیه آتش سریع و موثر دارید، امری ضروری است و برای بعضی ها، یک صندلی تخلیه استاندارد تمام چیزهایی را که شما نیاز دارید، ارائه نمی کند. GLOBEX، در پاسخ به این مساله، یک محصول جدید – GEC “E” Stair Climber – را عرضه می کند.
این محصول، یک صندلی با منبع تغذیه باتری است. این محصول دسترسی و خروج را برای فرد ناتوان از لحاظ جسمی برای بالا و پایین رفتن ساده از پله ها در صورت رویدادی اضطراری یا در زمانی که آسانسورها نمی توانند مورد استفاده قرار گیرند، امکان پذیر می سازد. این محصول در چند ثانیه آماده به کار می شود و برق پشتیبان به اپراتور اجازه می دهد راحت تر از پس چند پله بربیاید.
کاربران خانگی می توانند از انعطاف پذیری آن به جای یک بالابر متصل به دیوار سنتی منفعت ببرند. صندلی کاملا سیار است و می توان از آن به صورت داخلی و خارجی به عنوان بخشی از کار روزمره با کمترین تلاش مورد نیاز از طرف اپراتور استفاده کرد.
GEC “E” Stair Climber، همچنین برای استفاده تجاری ایده آل است. صندلی به تنهایی می تواند زمان مورد نیاز برای تخلیه افراد ناتوان از لحاظ جسمی را نصف کند و نیاز به تلاش فیزیکی از طرف کارکنان ندارد.

 

منبع:‌ www.globex.co.uk

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *