این مانیتور آتشنشانی با دوربین اچ دی و دتکتور شعله، قلب آتش را نشانه می رود
بازدید 235
0

مانیتور آتش نشانی فایک با دوربین اچ دی و دتکتور شعله، قلب آتش را نشانه می رود

شرکت Fike تولیدکننده جهانی سیستم های حفاظت حریق، از آخرین راهکار اطفا حریق خود، مانیتور آتش نشانی فایک، رونمایی کرد.

مانیتور آتش نشانی Fike برای نقاطی از آتش که دسترسی به آنها مشکل است مناسب است. این محصول با دتکتورهای شعله فایک و دوربین های اچ دی یا دوربین های حرارتی ترکیب شده و در عرض 15 ثانیه کانون حریق را شناسایی می کند. به همین دلیل این راهکار برای عملیات هایی که در آنها سرکوب کامل سیل آتش امکان پذیر یا مورد نظر تیم آتشنشانی نیست، مناسب است.

به محض تشخیص حریق مانیتور فایک که از قبل برنامه دهی شده است، در هر دقیقه 1320 گالن آب را به ناحیه تعیین شده تا فاصله 80 متری پرتاب می کند. علاوه بر این امکان هدایت دستگاه به صورت دستی و یا کنترل از راه دور آن از هر نقطه ای در جهان با یک جوی استیک، اپلیکیشن یا کامپیوتر به صورت زنده وجود دارد.

اگر این مانیتور به صورت دیواری نصب شود تا 180 درجه میدان دید روبرویشان را پوشش می دهند و اگر به صورت سقفی نصب شوند به کل ناحیه تا 360 درجه اشراف کامل دارند.

مانیتور اطفا حریق فایک در آتشسوزی هایی که از زیر خروارها زباله، تراشه های چوب یا ضایعات فلزی در قفسه های بالایی انبارهای بزرگ یا پشت بامی که در آن پنل های خورشیدی نصب شده، رخ داده است، براحتی و بسرعت عمل می کند. تشخیص و اطفا این نوع آتشسوزی ها با تجهیزات رایج سخت و کند پیش می رود و فایک این مشکل را حل کرده است. منبع: fike

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *