بازدید 113
0

بندرعباس قهرمان مسابقه های عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان فرودگاه‌های کشورشد

بندرعباس قهرمان مسابقه های عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان فرودگاه‌های کشور

دوازدهمین دوره مسابقه های “عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان فرودگاه‌های کشور به میزبانی فرودگاه بین المللی بندرعباس با قهرمانی تیم شیراز به پایان رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا دوازدهمین دوره مسابقه های عملیاتی ، ورزشی و سومین دوره مسابقه های والیبال ساحلی اتش نشانان فرودگاه های کشور با اهدای جوائز به تیم ها و نفرهای برتر در بندرعباس به کار خود پایان داد.

سعید شهبازاصل  مسوول برگزاری این مسابقات گفت:  این دوره از مسابقه ها در دو بخش تیمی و انفرادی ، والیبال ساحلی طی روزهای ۴ و۵ بهمن ماه با حضور ۶۳ آتش نشان در قالب ۲۱ تیم به میزبانی فرودگاه بین المللی بندرعباس برگزارشد و در پایان این نتایج به دست آمد.

درقسمت تیمی،  تیم شیرازمتشکل از مهدی جعفری ، حسن اعتمادی و علیرضا حسین‌زاده در رقابت های تیمی موفق به کسب عنوان نخست این رقابتها شد پس از شیراز آتش نشانان فرودگاه‎های زنجان با ترکیب بهزاد سعیدی، مسعود خان احمد لو و بندرعباس (ب) با ترکیب امیر توسلی ، جعفر بیگدلی و ابراهیم احدی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در قسمت انفرادی نیز مهدی سلیمیان از فرودگاه اصفهان ، محسن میرزایی از فرودگاه اراک و مسعودخان احمدلو از فرودگاه زنجان به مقام اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تیم رامسر با ترکیب عبدا… نعمت فروش ، محمد رضا صدرایی و شعیب فیلی به مقام قهرمانی رسید.

 

 

 

 

 

در مراسم پایانی این دوره از مسابقات که با حضور حمید حاجی بیگی مدیر کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما ، ابوذر ضیایی مدیر کل فرودگاه های استان

هرمزگان ، عبدالروف بستگانی رییس هیات والیبال استان هرمزگان و ورزشکاران شرکت کننده دراین دوره از مسابقه ها برگزار شد.حمیدحاجی بیگی مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،  ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری، کیفیت بالای مسابقات و میزبانی فرودگاه بین المللی بندرعباس، از زحمات مدیرکل، معاونین و پرسنل ایمنی و آتش نشانی فرودگاه بندرعباس قدردانی کرد.

 

 

 

 

عکس: مهدی سلیمیان آتش نشان برتر مسابقات


درمراسم پایانی یکی از کارهای ارزشمند که اتفاق افتاد اهدای مدال قهرمانی توسط مهدی سلیمیان از اصفهان  و فرزند شهید به یکی از شرکت کنندگان پیشکسوت از زاهدان بود. که برای نسل امروز ما مثال زدنی است وباید به اینگونه کارهای ارزشی پرداخته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *