بازدید 136
0

گزارش بازار تجهیزات ایمنی – مجتمع نگین رازی تهران

گزارش بازار تجهیزات ایمنی – مجتمع نگین رازی تهران

 

 

 

گزارش بازار تجهیزات ایمنی این بازار مجتمع نگین رازی تهران گرفته شده است. این کزارش توسط مجموعه ایران آلارم تهیه شده است.

مجموعه ایران آلارم (۱۳۸۵شروع)

مرکز علمی، تخصصی و اطلاع‌رسانی صنایع ایمنی، حفاظتی و امنیتی ایران

( گروه ایران آلارم – Iran Alarm Group ) متشکل از :

  1. دپارتمان فضای مجازی (آلارم تی وی . با مجوز رسمی از سازمان صدا وسیما)
  2. دپارتمان انتشار کتاب و مجلات تخصصی
  3. دپارتمان نمایشگاه، سمینار و روابط بین‌الملل

 

از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته است سهم قابل‌توجهی در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در این صنعت را به خود اختصاص دهد. این مرکز با زیرگروه‌های اطلاع‌رسانی متعدد خود، تقریباً تمامی اطلاعات ونیازمندی های صنایع حفاظتی ، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی ایران را پوشش داده است.

 

  1. دپارتمان فضای مجازی

این دپارتمان  به منظور ارتباط سریع و موثر شرکت‌ها و متخصصین در سراسر ایران طراحی و اجرا شده که باتوجه به دور بودن شهرهای مختلف به مراکز اصلی و بازار صنعت، به‌سرعت توانست پل ارتباطی قابل‌قبولی را برای همکاران و مشتریان بوجود آورد.

این بخش شامل ابزار مختلف تخصصی مانند سایت ها اینترنتی – تلگرام – اینستاگرام – لینکدین – اپلیکیشن موبایل وجدیدترین علوم اطلاع رسانی می باشد.

www.iranalarm.com

 ۲. دپارتمان انتشار کتاب و مجلات تخصصی

دپارتمان انتشار کتاب و مجلات تخصصی، از سال ۱۳۸۵ ماهنامه‌ حفاظت و ساختمان را با موضوعیت اطلاع‌رسانی صنعت حفاظت و امنیت چاپ و از طریق پست، به صورت رایگان  برای  شرکت های‌ تولیدی، خدماتی و فروشگاه‌های مرتبط با صنایع حفاظتی ایران، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز تحقیقات سیاست علمی کشور، استانداری‌ها، ادارات آگاهی و نیروهای انتظامی، شرکت‌های فعال خدمات حفاظتی و مراقبتی تهران زیرنظر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و پلیس پیشگیری ف.ا تهران بزرگ، سازمان‌های دولتی ، بانک‌ها و بیمه‌ها، شهرداری‌‌ها، سازمان‌های نظام مهندسی و مهندسین مشاور، شرکت‌های بزرگ ساختمانی، سفارتخانه‌ها،  مراکز مهم فرهنگی استان تهران و …… توزیع می‌نماید.

کلیه‌ی پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها، صنایع نظامی و انتظامی، فرودگاه‌ها، زندان‌ها، معـادن، داروسـازی‌ها، خودروسـازی‌ها، شرکت‌های رنگ‌سازی، شیمیـایی، مهندسیـن مشـاور، کانـون‌های دادگستری، بانک‌ها، بیمه‌ها، پیمانکاران پروژه‌های اجرایی، مجتمـع‌های اداری و تجاری، دانشگــاه‌ها، مدارس و حتی خانـواده‌ها هستند که این امر ایجـاب می‌نماید تا ضمن دقت و ارائه‌ی اطلاعـات جامع و صحیـح، از اسپانســر‌های دارای توانمنـدی کامل در تأمین نیازهای مرتبط بهره‌گیری شود.

 

گزارش بازار تجهیزات ایمنی این بار از مجتمع نگین رازی تهران گرفته شده است. این کزارش توسط مجموعه ایران آلارم تهیه شده است.

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار، تکنولوژیها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *