ایمنی حریق آرام آرام سبز می شود
بازدید 82
0

ایمنی حریق آرام آرام سبز و کربن-صفر می شود

شرکت Bull، پیشرو در صنعت ایمنی حریق در تولید محصولات کربن-صفر یا همان کربن زدا و ارائه خدمات سبز، سالهاست که برای کاهش اثرات کربن در محیط ریست فعالیت می کند.

این شرکت که تولیدکننده انواع تجهیزات آتشنشانی، امدادو نجات، اچ اس ای و ایمنی است، خود را ملزم ساخته است که تا سال 2030 محصولاتش را کاملا به کربن-صفر برساند. تا به امروز 7 لایه استراتژی برای دست یافتن به این هدف ایجاد و اجرا کرده است که 3 لایه آن مستقیما اثرات عملکرد مشتریان بر محیط زیست را کاهش می دهد.

معمولا وقتی یک سایت یا پروژه تکمیل و یا بازسازی می شود، بسیاری از محصولات ایمنی حریق که مربوط به قبل بوده از رده خارج می شود و به عنوان زباله دور ریخته می شود.

این استراتژی دفع زباله برای محیط زیست مضر است. راهکارهای مدیریت اموال Bull، محصولات ایمنی حریق یک پروژه را جمع آوری می کند و آنها را در یک مرکز یا منطقه مخصوصی ذخیره و نگهداری می کند. محصولات تمیز، آزمایش و بازیابی می شوند، در صورت نیاز تعمیر می شوند و مجددا تکمیل شده و به همان جای قبلی و یا جای جدید جهت استفاده ارسال می شوند. مثلا کپسول های خاموش کننده را کاملا از نو بازسازی می کنند طوریکه با با یک کپسول فابریک از لحاظ ظاهر و عملکرد تفاوتی ندارد.

هدف این شرکت این است که تا سال 2030 به نقطه صفر کربن زایی برسند. یعنی انتشار و اتصاع کربن را تا حد ممکن کاهش دهند تا تاثیر آن بر تغییر شرایط جوی و محیط زیست به حداقل ممکن برسد. آنها به مرور در حال تغییر شیوه ی کارکردن خود هستند و به مرور مصرف انرژی خود را کاهش می دهند تا تجارت خود را سبز کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت bullproducts مراجعه نمایید.

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام، ایتا، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار، تکنولوژی ها، محصولات جدید و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *