دستمال ضدعفونی کننده ناجی جان امدادگران و آتشنشانان
بازدید 66
0

دستمال ضدعفونی کننده ناجی جان امدادگران و آتشنشانان

دستمال غیر الکی ضدعفونی کننده ناجی جان امدادگران و آتشنشانان

چگونه خطر انواع بیماری ها را بعد از عملیات کاهش دهیم؟

 

چرا دستمال ضدعفونی کننده ؟

امدادگران و آتشنشانان همواره باید مراقب آلودگی هایی که سلامتی آن ها را بعد از عملیات تهدید می کنند باشند. بخش مهمی از این آلودگی ها سموم و ذرات آلاینده ناشی از حریق است که برروی سطح پوست و حتی تجهیزات آنها می نشیند. علاوه بر این، آلودگی هایی که از طریق آب و خون منتقل می شود، ریز ذراتی هستند که در دریاچه ها، رودخانه ها و حتی خون خارج شده از بدن وجود دارند و باعث بیماری در امدادگران و آتشنانان می شوند. آنها بایستی در شرایطی که آب و صابون جهت پاکسازی وجود ندارد، فورا از ضدعفونی کننده ها استفاده کنند.

اما نه هر ضدعفونی کننده ای!

 

دستمال ضدعفونی کننده غیرالکلی چگونه پاکسازی می کند؟

الکل در تمام دستمال های ضدعفونی کننده به صورت اتیل یا ایزوپروپیل پیدا می شود. این مواد باعث تخریب لایه محافظی پوست می شوند و آن را در معرض جذب سموم بیشتر قرار ی دهند. ضدعفونی کننده های غیرالکلی که توانایی پاک کردن آلودگی را از سطوح حساس دارند، محدود هستند.

دستمال های ضدمیکروب بدون الکل همچون DeWipe، 99% جرم و باکتری و سموم سرطان زا همچون E. coli و K. pneumonia دوتا از شایع ترین پاتوژن ها را می کشند و به خود پوست هم آسیب نمی رسانند. این دستمال ها که الکل آن ها صفر درصد است، حتی برای سطوح سخت و تجهیزات گران قیمت هم مناسبند و به آنها آسیبی نمی رسانند.

از مهم ترین ویژگی ها آنها این است که باکتری را منتقل نمی کند و باکتری به محض برخورد با دستما ل کشته می شود.

لازم به ذکر است طبق تاییدیه استانداردهای اروپایی و بریتانیایی BS EN 14476 و BS EN 1276 دستمال های غیرالکلی DeWipe میکروب زدا و ویروس زدا هستند که این شامل ویروس کرونا نیز می شود.

تنوع محصولات این برند تمام اقلام بهداشتی مورد نیاز را پوشش می دهد. این محصولات شامل دستمال پاک کننده صورت، دستمال پاک کننده تجهیزات و همچنین محصولاتی برای شستشوی مو و بدن بعد از عملیات می باشد. همچنین De-Wipe دستمالی 100% تجزیه پذیر است.

هم اکنون این برند دستمال ضدعفونی کننده غیرالکلی جدیدش مخصوص امدادگران، نیروهای اورژانس را نیز عرضه کرده است. منبع: www.dewipe.com

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار، تکنولوژی ها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *