سگ ربات هوشمندی که پیش مرگ انسان می شود
بازدید 153
0

سگ ربات هوشمند که پیش مرگ انسان می شود

شرکت پراسگور با همکاری شرکت آزنا از تکنولوژی جدید امنیتی خود با نام سگ ربات نگهبان Yellow رونمایی کرد.

یلو برنامه های متعدد و متنوعی دارد. این سگ ربات هوشمند برای گشت زنی در مکان های خطرناک به جای انسان مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا می تواند در مکان هایی که تردد یا ورود برای انسان خطر دارد یا سخت است به کار گرفته شود. همچنین، یلو به کمک تکنولوژی تشخیص چهره می تواند بنا بر آنچه برایش از قبل تعریف شده، دوست را از دشمن تشخیص دهد و وجود هرگونه خطر یا تهدیدی را هشدار دهد.

این ربات نگهبان به پلتفرم هوش مصنوعی Genz، تکنولوژی یادگیری ماشین، دوربین های هوشمند و قابلیت تحلیل تصاویر مجهز است و از طریق تکنولوژی 5G به مرکز امنیتی مربوط آلارم ارسال می کند.

یلو با سنسور های فوق حساس طراحی شده است و حتی می تواند نوسانات دما و گاز محیط که ممکن است ناشی از نشت گاز یا مربوط به حریق باشد را تشخیص دهد و پیش از وقوع حادثه مسئولین مربوط را مطلع سازد.

سگ ربات هوشمند یلو هم می تواند به صورت مستقل در محیط گشت زنی کند و هم می تواند همراه و تحت نظارت یکی از اعضای تیم نگهبانی و امنیتی در مجامع عمومی هرگونه رخداد تجاری، ورزشی، سیاسی شامل کنسرت، مسابقات ورزشی و … محیط را تحت نظر داشته باشد.

در واقع سگ ربات ربات نگهبان یلو مدلی از تحلیل تصاویر ویدیویی پیشرفته در زمینه های متفاوت زندگی انسان (به غیر از دوربین مداربسته) است که به برقراری امنیت و ایمنی بهینه تر و کم خطر تر کمک می کند.

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *