برای اولین بار دستکش امداد و نجات تکنیکال استاندارد روانه بازار شد !
بازدید 91
0

دستکش امداد و نجات تکنیکال استاندارد برای اولین بار روانه بازار شد !

شرکت Fire-Dex تولیدکننده معروف تجهیزات حفاظتی امدادگران و آتشنشانان، دستکش امداد و نجات Dex-Rescue را مخصوص عملیات امداد نجات تکنیکال طراحی و تولید کرده است.

این اولین دستکش ایمنی صنعتی غیرساختمانی (مخصوص عملیات های فضای باز، تصادفات وسائل نقلیه، حریق مایعات و…) است که موفق به دریافت گواهی NFPA 1951 (استاندارد مربوط تجهیزات حفاظتی عملیات نجات تصادفات و حوادث ) شده است.

مقاوم ترین دستکش امداد و نجات در برابر سوراخ شدگی و جرقه برق دستکش جدید Dex-Rescue است. این دستکش ایمنی علاوه براینکه بسیار مقاوم و راحت است، در دقایق بحرانی عملیات خیال شما را از ذوب شدن یا خطر برق گرفتگی آسوده می کند. 

دستکش های متعددی در بازار هستند که تا به حال موفق به دریافت تاییدیه استاندارد NFPA 1951 نشده اند. این برند با تکیه بر دانش متخصصین توانسته است دستکش هایی کاملا متفاوت و مجزا برای عملیات های تکنیکال و ساختمانی طراحی و تولید کند.

مقاومت بالای این دستکش در برابر برش و خوردگی در کنار کیفیت، راحتی و چابکی حرکت انگشتان در آن باعث شده است گریپ (حالت دست گرفتن) بهتر و مطمئن تری در شرایط خطرناک و بحرانی به امدادگر بدهد.

جنس مواد بکاررفته در آن طوریست که با وجود ضد آب بودن، در هر شرایط آب و هوایی چه خشک و چه مرطوب، امکان گردش هوا و تنفس را به پوست می دهد.

همچنین باوجودیکه ضد برق گرفتگی و جرقه است، مواد بکار رفته در این دستکش ایمنی طوریست که امکان استفاده از گوشی موبایل لمسی و یا حتی کار کردن با برنامه های مانیتورینگ عملیات امداد و نجات از طریق دستگاه لمسی مربوط می دهد.

لازم به ذکر است، این محصول سایزهای  XS،  S،  M، L، XL و  XXLاز موادی سبک با انعطاف پذیری بالا تولید می شود.

دستکش امداد و نجات Dex-Rescue طوری طراحی شده است که برای هر نوع حادثه ای از حریق و یا ریختگی مایعات و مواد شیمیایی، حوادث الکتریکی تا حریق طبیعت مناسب است و شما با اطمینان خاطر تنها برروی اجرای عملیات تمرکز می کنید.

منبع: Firedex 

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *